لوازم ضروری سفر برای خانم ها
نوشته شده توسط : تینا

لوازم ضروری سفر برای خانم ها

لوازم ضروری سفر برای خانم ها

کیف لوازم آرایشی صورت

یک کیف کوچک همیشه به همراه داشته باشید تا  تمام وسایل مورد نیاز و بهداشتی را داخل آن قرار بدهید. معمولا  سایز این کیف ها کوچک می باشد و فضای کمی را اشغال می کنند.

دوربین دیجیتال با چاپ لحظه ای

خانم ها عاشق عکس گرفتن در سفر هستند. پس توصیه می کنیم یک دوربین کوچک همیشه به همراه داشته باشید. بهتر است این دوربین قابلیت چاپ لحظه ایی داشته باشد.

کیف مخصوص لوازم آرایشی دست و پا

یک کیف بسیار کوچک مخصوص لوازم آرایشی تهیه کنید و در طول سفر به همراه داشته باشید. تور لحظه آخری کیش

کفش های ورزشی زنانه

لوازم ضروری سفر برای خانم ها

توصیه می کنیم در طول سفر از کفش های ورزشی استفاده کنید؛ زیرا زمانی که به سفر می روید، قصد دارید به خیابان گردی و یا طبیعت گردی بپردازید. در نتیجه نداشتن کفش مناسب، می تواند برای شما مشکل ساز شود. پیشنهاد می کنیم از به همراه آوردن کفش های پاشنه بلند خودداری نمایید.

کیف لوازم بهداشتی شخصی

یک کیف متوسط  تهیه نمایید و وسایل بهداشتی مانند برس های پاک کننده، شامپو، دستمال ها و … را  داخل آن قرار دهید.

کوله پشتی

داشتن یک کوله پشتی در طول سفر بسیار مهم است. شما می توانید تمام وسایلی که در بالا به شما معرفی کردیم را در آن قرار دهیم. حتما از کوله پشتی های استاندار استفاده کنید که دچار کمر درد نشوید.

اتو بخار دستی و اتو مو

یکی از وسایلی که باید در سفر به همراه داشته باشید،  اتو دستی است. همیشه خانم ها از چروک شدن لباس های خود در طول سفر، نگران هستند و به همین دلیل داشتن یک اتو می تواند مشکل آنها را برطرف کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به زیبایی موهایتان اهمیت می دهید، حتما اتوی مو خود را به همراه داشته باشید.

هدفون های تا شو

گوش دادن به موسیقی همیشه لذت بخش است. داشتن یک هدفون تا شو  می تواند در طول سفر بسیار مفید باشد. توصیه می کنیم از هدفون هایی استفاده کنید که کل گوش را پوشش دهد تا به گوش شما آسیب نزند. آفر تور کیش

کیسه های خشک

داشتن کیسه خشک در طول سفر بسیار مهم است. خانم ها اکثر با کمی عرق کردن، لباس خود را عوض می کنند. داشتن یک کیسه به آنها کمک می کند تا لباس کثیف خود را داخل آن قرار داده و در کوله پشتی بگذارند. هم چنین یکی از مزیت های این کیسه ها این است که زمانی که به مناطق مرطوب سفر می کنید، می توانید لباس های خشک خود را داخل کیسه گذاشته و در صورت نیاز از آنها استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم قبل از سفر چند کیسه خشک در کوله پشتی خود قرار دهید.

لباس

لوازم ضروری سفر برای خانم ها

لباس، مهم ترین چیزی است که خانم ها در طول سفر به آن توجه می کنند. پیشنهاد می کنیم لباس هایی را به همراه بیاورید که مناسب سفر باشند. هم چنین لباس هایی را انتخاب نمایید که مناسب فصل باشند و در آنها احساس راحتی کنید. امیدوارم این مقاله به شما برای داشتن یک سفر راحت و سبک کمک کرده باشد. قیمت تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: لوازم ضروری سفر برای خانم ها,تور لحظه آخری کیش,آفر تور کیش,قیمت تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: